Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A pálya hossza: 5.338 m 

Körök száma: 58

Versenytáv: 309.396 m  

Kép

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nagyobb térképre váltás

 

Török Nagydíj, 2009 - Összefoglaló

 

 

Verseny: Button elverte a mezőnyt Törökországban

 

Kvalifikáció:  Vettel megverte Buttont az időmérőn Isztambulban

 

Jenson Button már az első körben átvette a vezetést, és onnantól kezdve irányítása alatt tartva a futamot, fölényes győzelmet aratott a Török Nagydíjon. A Brawn brit pilótája idei hatodik győzelmével tovább növelte előnyét a bajnokságban. A Red Bull duója állhatott még fel a dobogóra.

 

Kép Button megállíthatatlannak bizonyult a hétvégi Török Nagydíjon, ahol először nem a pole-ból induló versenyző nyerte meg a futamot. A brit pilóta újabb győzelmével 26 pontra növelte előnyét a bajnokságban.

Sebastian Vettel, aki már az első körben elvesztette vezető pozícióját, a harmadik lett Mark Webber mögött, míg Button csapattársa, Rubens Barrichello egy borzalmas délután után feladta a küzdelmet.

Meleg, napos idő fogadta a versenyzőket a szezon hetedik állomásának helyet adó Török Nagydíjon, ahol a levegő hőmérséklete 32, a pályáé pedig 49 fok volt a rajt pillanataiban.

A pole pozícióból induló Vettel remekül kapta el a rajtot, és simán maga mögött tudta tartani Buttont, azonban már az első körben elvesztette vezető pozícióját, ugyanis egy picit megcsúszott az autója, így brit riválisa elment mellette.

A rajt legnagyobb vesztese a harmadik helyről induló Barrichello volt, aki vélhetően egy technikai probléma miatt csúnyán beragadt, így visszacsúszott a mezőny hátsó régiójába.

Jarno Trulli az ötödikről felugrott a harmadik helyre, ám a második körben Webber visszavette pozícióját, és megkezdte az előtte haladók üldözését.

Az elmúlt három Török Nagydíj győztese, Felipe Massa a rajtnál elment csapattársa, Kimi Raikkönen mellett, akit az élmezőnyből egyedüliként lágy gumikon induló Fernando Alonso, és a BMW-s Robert Kubica is megelőzött.

Miközben Button az élen már majd’ öt másodpercre növelte az előnyét a Red Bull duójával szemben, csapattársa a 12. helyen kemény csatát vívott Heikki Kovalainennel, aki nagyon okosan használta a KERS-t.

A nagy kakaskodásnak végül az lett az eredménye, hogy Barrichello egyik előzési manővere alkalmával megcsúszott, és keresztbe állt, mellyel visszacsúszott a 17. helyre, ahonnan elölről kezdhetett mindent.

A brazil szépen haladt előre, azonban a célegyenesre ráfordító sikánban nekicsúszott Adrian Sutilnak, amit a Brawn első vezetőszárnya bánt, ami egy előre be nem tervezett kiállást vont maga után – mellyel még lehetetlenebb helyzetbe került.

A kiállások első köre után változatlan maradt a sorrend, az egyedüli kavart az okozta, hogy a Red Bull menet közben taktikát váltott, és Vettel tíz körrel kevesebb üzemanyagot kapott, mint az élen álló Button, így a német pilóta néhány kör alatt teljesen ledolgozta közel öt másodperces lemaradását, ám egyszerűen képtelen volt áthámozni magát ellenfelén.

Az energiaital-gyárosok éppen ezért a tervezettnél előbb kiintették Button mögül, mert látták, hogy nem tudja kiautózni magából a maximumot, így inkább rátankoltak autójára, és úgy küldték vissza a pályára, de ezzel csapattársa, Webber elment mellette.

Húsz körrel a vége előtt Button már majd’ 20 másodperccel vezetett Webber előtt, és senkitől sem zavartatva autózott az élen, kicsit unalmassá téve a versenyt – amit már többen felróttak neki az elmúlt időben, mire csak annyit mondott, sajnálja, de erről inkább a többiek tehetnek, akik nem tudják felvenni vele a versenyt.

Az utolsó kiállások után már nem változott a sorrend. Button nem hogy visszavett volna utolsó etapjában, az utolsó körökig tovább növelte a különbséget a Red Bull duójával szemben, akik a végén nagyon közel kerültek egymáshoz Vettel eltolt kiállása miatt.

Button ezzel idei hatodik futamgyőzelmét aratta, és tovább növelte előnyét a bajnokságban, ami lassan eldőlni látszik, pedig még csak a szezon felénél sem járunk. Vettel ugyan megérkezett csapattársa nyakára, ám Webber végül megtartotta második helyét.

A negyedik Trulli lett a Toyotával, akit a Williams versenyzője, Nico Rosberg követett a harmadik helyen, míg a pontszerzők sorát Massa, Kubica, és Glock zárt a másik Toyotával.

A Ferrari világbajnoka, Raikkönen éppen hogy csak lecsúszott a pontszerzésről. A finn pilótát a kétszeres világbajnok Alonso követte a 10. helyen, akinek a forgalommal gyűlt meg a baja, míg a McLaren duója, Hamilton és Kovalainen csak a 13., illetve a 14. helyen végzett.

A Brawn idei első kiesését könyvelhette el, miután a bajnokság második helyén álló Rubens Barrichello tizenegy körrel a vége előtt beállt a boxba, és a mezőny hátsó régiójából feladta a küzdelmet.

Török Nagydíj, verseny:
 1.  Button        Brawn GP-Mercedes     (B)  1h26:24.848
 2.  Webber        Red Bull-Renault      (B)  +     6.714
 3.  Vettel        Red Bull-Renault      (B)  +     7.461
 4.  Trulli        Toyota                (B)  +    27.843
 5.  Rosberg       Williams-Toyota       (B)  +    31.539
 6.  Massa         Ferrari               (B)  +    39.996
 7.  Kubica        BMW Sauber            (B)  +    46.247
 8.  Glock         Toyota                (B)  +    46.959
 9.  Raikkonen     Ferrari               (B)  +    50.246
10.  Alonso        Renault               (B)  +  1:02.420
11.  Heidfeld      BMW Sauber            (B)  +  1:04.327
12.  Nakajima      Williams-Toyota       (B)  +  1:06.376
13.  Hamilton      McLaren-Mercedes      (B)  +  1:20.454
14.  Kovalainen    McLaren-Mercedes      (B)  +     1 kör
15.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari    (B)  +     1 kör
16.  Piquet        Renault               (B)  +     1 kör
17.  Sutil         Force India-Mercedes  (B)  +     1 kör
18.  Bourdais      Toro Rosso-Ferrari    (B)  +     1 kör

Leggyorsabb kör: Button, 1:27.579

Kiesők:

Barrichello   Brawn GP-Mercedes     (B)    49
Fisichella    Force India-Mercedes  (B)    5

 

 

 

 

Kvalifikáció:

 

Sebastian Vettel nem talált legyőzőre a Török Nagydíj szombat délutáni időmérő edzésén, és parádés vezetést bemutatva, az utolsó pillanatban elcsente a pole pozíciót Jenson Button elől, így az élről vághat neki a vasárnapi versenynek.

 

Kép Meleg, napos idő fogadta a versenyzőket a szezon hetedik állomásának helyet adó Török Nagydíj szombati időmérő edzésén, ahol a levegő hőmérséklete 29, a pályáé 47 fok volt a kezdés pillanataiban.

Első etap

Sebastian Vettel kiváló vezetést bemutatva, magabiztosan nyerte az első etapot a duplafedelű diffúzorral ellátott Red Bullal. A német versenyző mögött a Brawn duója, Jenson Button és Rubens Barrichello végzett, alig fél tizedes lemaradásban.

A Red Bull másik versenyzője, Mark Webber a negyedik helyre hozta be versenygépét, a Ferrari brazilja, Felipe Massa elé, akinek csapattársa, Kimi Raikkönen a nyolcadik helyen landolt.

A mezőny – nem meglepő módon – hihetetlenül szoros volt, az első három helyezettet alig fél tized választotta csak el egymástól, az első tíz négy tizeden belül volt, és a második etapba utolsókánt bejutó Adrian Sutil kevesebb, mint egy másodperccel volt lassabb Vettelnél.

Az első etap legnagyobb meglepetése kétségívül a bajnoki címvédő, Lewis Hamilton kiesése volt, aki képtelen volt javítani időeredményén, és az utolsó pillanatban kiesett, az idei évben már nem először.

A Renault brazilja, Nelsinho Piquet kétszer is megpördült, második alkalommal pedig be is ragadt a kavicságyba, így gyalog kellett visszasétálnia a boxba.

Az első etap után a következő versenyzők búcsúztak: Lewis Hamilton (McLaren), Nelsinho Piquet (Renault), Sebastien Buemi (Toro Rosso), Giancarlo Fisichella (Force India), és Sebastien Bourdais (Toro Rosso).

Második etap

Vettel ott folytatta, ahol az első etapban abbahagyta, és az utolsó pillanatokban elhappolta az első pozíciót a Toyota olasz versenyzőjétől, Jarno Trullitól, aki szintén utolsó mért körén jött fel az élmezőnybe, éppen akkor, mikor csapattársa, Timo Glock kiesett.

A harmadik a bajnokság éllovasa, Button lett, akit a Ferrari versenyzői, Massa és Raikkönen követtek az első ötben. Webber a hatodik lett a másik Red Bullal, akit hajszálra pontosan azonos idővel, mindössze két ezredes lemaradásban Barrichello és Rosberg követett.

Az első tíz sorát a BMW-s Rubert Kubica, és a kétszeres világbajnok, Fernando Alonso zárt a Renault-val.

A második etap után a következő versenyzők búcsúztak: Nick Heidfeld (BMW Sauber), Kazuki Nakajima (Williams), Timo Glock (Toyota), Heikki Kovalainen (McLaren), és Adrian Sutil (Force India).

Harmadik etap

Az utolsó mindent eldöntő gyorsköröket megelőzően Vettel állt az élen 1:28.801-es idejével, akit fél tizeddel lemaradva Trulli követett a második helyen, Button, Webber és Alonso előtt. A Ferrari duója, Raikkönen és Massa a hatodik, illetve a hetedik helyen tanyázott, míg az első tíz sorát Barrichello, Kubica, és Rosberg zárta.

A döntés azonban ismét az utolsó percre maradt.

Elsőként a Red Bull ausztrálja, Webber vette át a vezetést 1:28.613-as idejével, azonban nem sokáig birtokolhatta az első pozíciót, mert a bajnokság éllovasa, Button 1:28.421-es idejével majd’ két tizeddel bizonyult gyorsabbnak nála.

A Brawn brazil versenyzője, Rubens Barrichello nagy meglepetésre feljött a második helyre, pedig elrontotta első mért körét, így már nem volt elég ideje arra, hogy kiálljon a boxba, és feltetesse autójára a lágyabb keverékű abroncsokat.

Vettel azonban mindenkit megtréfált, és miután sokan már biztosra vették a Brawn Mercedes első sort, 1:28.316-os idejével több, mint egy tizedet vert a "fehér autókra", és megszerezte a pole pozíciót.

A Red Bull és a Brawn versenyzői mögött Trulli végzett az ötödik helyen, akit a Ferrari duója, Raikkönen és Massa követett, míg az első tíz sorát Alonso, Rosberg, és Kubica zárta.

 

Török Nagydíj, időmérő edzés:

 1. Vettel       Red Bull    1:27.330  1:27.016  1:28.316
 2. Button       Brawn       1:27.355  1:27.230  1:28.421
 3. Barrichello  Brawn       1:27.371  1:27.418  1:28.579
 4. Webber       Red Bull    1:27.466  1:27.416  1:28.613
 5. Trulli       Toyota      1:27.529  1:27.195  1:28.666
 6. Raikkonen    Ferrari     1:27.556  1:27.387  1:28.815
 7. Massa        Ferrari     1:27.508  1:27.349  1:28.858
 8. Alonso       Renault     1:27.988  1:27.473  1:29.075
 9. Rosberg      Williams    1:27.517  1:27.418  1:29.191
10. Kubica       BMW-Sauber  1:27.788  1:27.455  1:29.357
11. Heidfeld     BMW-Sauber  1:27.795  1:27.521
12. Nakajima     Williams    1:27.691  1:27.629
13. Glock        Toyota      1:28.160  1:27.795
14. Kovalainen   McLaren     1:28.199  1:28.207
15. Sutil        Force India 1:28.278  1:28.391
16. Hamilton     McLaren     1:28.318
17. Piquet       Renault     1:28.582
18. Buemi        Toro Rosso  1:28.708
19. Fisichella   Force India 1:28.717
20. Bourdais     Toro Rosso  1:28.918

 

 

3. szabadedzés:  Massa állt az élre az időmérő előtt Isztambulban

 

Felipe Massa diktálta a tempót a Török Nagydíj szombati szabadedzésén, ahol napos idő fogadta a mezőnyt. A Ferrari brazil pilótáját a Toyota duója, Jarno Trulli és Timo Glock követte, míg a bajnokság éllovasa, Jenson Button a hetedik lett a Brawnnal.

 

Kép Felipe Massának minden esélye megvan arra, hogy zsinórban negyedszer is megszerezze a győzelmet a Török Nagydíjon, miután az utolsó szabadedzést megnyerte az Isztambul Parkban, ahol a mezőny ismét hihetetlenül szoros volt, és az első 15 pilóta nyolc tizeden belül volt.

A Ferrari brazil versenyzője az egész edzésen dominált, és csak pillanatokra engedte ki a kezéből az első helyet.

Massa volt az első, aki feltetette autójára a lágyabb keverékű abroncsokat hét perccel a leintés előtt, és bár tiszta volt az út előtte, nem tudott javítani idején, amit még a keményebb keverékeken futott meg.

Azonban nem csak ő volt az egyedüli, akinek gondjai voltak a lágyabb keverékekkel, hiszen szinte mindenki a keményebb gumikon érte el jobb idejét. Kivétel ez alól a Toyota duója, hiszen Trulli és Glock az utolsó percekben, a lágyabb gumikon megfutott mért körével, felugrott a második, illetve a harmadik helyre.

Kazuki Nakajima is parádézott a lágyabb keverékeken, a japán a negyedik helyre hozta be a Williamst, akit Robert Kubica követett az ötödik pozícióban a BMW-vel.

A Brawn párosa, Rubens Barrichello, és a listavezető Jenson Button csak a hatodik, illetve a hetedik helyen landolt, miután a többiek az utolsó percekben javítottak, és eléjük kerültek.

Az első tíz sorát Nico Rosberg, Kimi Raikkönen – aki utolsó mért körén hibázott a kettes kanyarban – és a Red Bull német pilótája, Sebastian Vettel zárta. Érdekes megjegyezni, hogy a teljes mezőny 1.5 másodpercen belül volt.

 

Török Nagydíj, harmadik szabadedzés:
 1.  Massa         Ferrari              1:27.983           26
 2.  Trulli        Toyota               1:28.022 + 0.039   21
 3.  Glock         Toyota               1:28.094 + 0.111   23
 4.  Nakajima      Williams-Toyota      1:28.122 + 0.139   19
 5.  Kubica        BMW Sauber           1:28.320 + 0.337   20
 6.  Barrichello   Brawn GP-Mercedes    1:28.332 + 0.349   21
 7.  Button        Brawn GP-Mercedes    1:28.360 + 0.377   19
 8.  Rosberg       Williams-Toyota      1:28.364 + 0.381   19
 9.  Raikkonen     Ferrari              1:28.415 + 0.432   16
10.  Vettel        Red Bull-Renault     1:28.451 + 0.468   18
11.  Piquet        Renault              1:28.503 + 0.520   15
12.  Hamilton      McLaren-Mercedes     1:28.563 + 0.580   19
13.  Webber        Red Bull-Renault     1:28.678 + 0.695   18
14.  Heidfeld      BMW Sauber           1:28.715 + 0.732   19
15.  Kovalainen    McLaren-Mercedes     1:28.738 + 0.755   19
16.  Sutil         Force India-Mercedes 1:29.050 + 1.067   18
17.  Bourdais      Toro Rosso-Ferrari   1:29.076 + 1.093   19
18.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari   1:29.167 + 1.184   21
19.  Alonso        Renault              1:29.261 + 1.278   15
20.  Fisichella    Force India-Mercedes 1:29.421 + 1.438   17
 
2. szabadedzés: Kovalainen állt az élre a második edzésen

 

Heikki Kovalainen végzett az élen a Török Nagydíj második szabadedzésén, ahol az első tizenhat egy másodpercen belüli időt futott. A McLaren finn pilótája mögött, mindössze hat ezreddel lemaradva Alonso jött be a második helyen, míg a nagy esélyesek hátrébb végeztek.

 

Kép A McLaren bizonyította, hogy igenis számolni kell velük a hétvégén, miután Kovalainen végzett az élen a második szabadedzésen, ahol hihetetlenül szoros volt a mezőny, hiszen az első 16 pilóta nyolc tizeden belül volt egymáshoz képest.

Az edzés első felében Lewis Hamilton és Kazuki Nakajima is látogatást tett az élen, ám azt lehet mondani, hogy szinte az egész edzésen Kovalainen dominált.

A finn pilóta mögött Fernando Alonso és Robert Kubica sorozott fel, akit Nakajima, és Vettel követett – aki az első fél óra után kiállni kényszerült, feltehetően egy mechanikai probléma miatt.

Miközben a csapatok tovább dolgoztak előre kiírt programjukon, az élen nem változott a sorrend az edzés második felében, mindössze az első, illetve a második helyezett közötti különbség csökkent le drasztikusan.

Alonso az utolsó percekben is keményen hajtott, hogy előrébb kerüljön, és bár utolsó előtti körén sok időt vesztett a második, illetve a harmadik szektorban, következő mért köre kiválóan sikerült, és úgy is tűnt, hogy megszerezheti az első pozíciót, ám végül hat ezreddel lemaradva Kovalainen mögött, be kellett érnie a második hellyel.

A harmadik Kubica maradt, aki ezzel az eredménnyel egy kis mosolyt csalt a BMW dolgozók arcára, akik az elmúlt versenyen nem lehettek büszkék magukra, hiszen versenyzőik már az időmérő első etapjában kiestek, és egyetlen pontot sem szereztek a hercegségben.

Nakajima a negyedik helyre hozta be a Williamst, akit az idő előtt búcsúzó Vettel követett az ötödik helyen.

Nakajima az utolsó percekben összeakadt Giancarlo Fisichellával az utolsó sikánban, egyikük sem hagyott helyet egymásnak, de mindketten tovább tudták folytatni a száguldást.

Az első tíz sorát Jarno Trulli (Toyota), Nico Rosberg (Williams), Rubens Barrichello (Brawn), Mark Webber (Red Bull), és Nelsinho Piquet (Renault) zárta.

Felipe Massa a tizenegyedik lett a Ferrarival, akit a bajnokság éllovasa, Jenson Button, és a bajnoki címvédő, Lewis Hamilton követett.

Több kicsúszást is láthattunk a másfélórás edzésen, Hamilton kétszer is látogatást tett a bukótérben, míg a Ferrari versenyzői a lágyabb gumikra panaszkodtak, amik eddig lassabbnak tűnnek, mint a keményebb keverékek.

 

 

Török Nagydíj, második szabadedzés:
 1.  Kovalainen   McLaren-Mercedes      1:28.841           37
 2.  Alonso       Renault               1:28.847  + 0.006  35
 3.  Kubica       BMW-Sauber            1:29.056  + 0.215  35
 4.  Nakajima     Williams-Toyota       1:29.091  + 0.250  37
 5.  Vettel       Red Bull-Renault      1:29.202  + 0.361   4
 6.  Trulli       Toyota                1:29.207  + 0.366  40
 7.  Rosberg      Williams-Toyota       1:29.257  + 0.416  40
 8.  Barrichello  Brawn-Mercedes        1:29.305  + 0.464  34
 9.  Webber       Red Bull-Renault      1:29.383  + 0.542  39
10.  Piquet       Renault               1:29.401  + 0.560  38
11.  Massa        Ferrari               1:29.416  + 0.575  37
12.  Button       Brawn-Mercedes        1:29.430  + 0.589  32
13.  Hamilton     McLaren-Mercedes      1:29.435  + 0.594  31
14.  Glock        Toyota                1:29.518  + 0.677  40
15.  Raikkonen    Ferrari               1:29.520  + 0.679  33
16.  Heidfeld     BMW-Sauber            1:29.550  + 0.709  40
17.  Sutil        Force India-Mercedes  1:30.081  + 1.240  32
18.  Fisichella   Force India-Mercedes  1:30.091  + 1.250  37
19.  Bourdais     Toro Rosso-Ferrari    1:30.295  + 1.454  39
20.  Buemi        Toro Rosso-Ferrari    1:30.629  + 1.788  36

 

 

1. szabadedzés: Rosberg diktálta a tempót az első edzésen Isztambulban

 

Nico Rosberg végzett az élen a Török Nagydíj pénteki első szabadedzésén, ahol napos idő fogadta a mezőnyt. A Williams versenyzője mögött a bajnoki címvédő, Lewis Hamilton végzett a McLarennel, akit a Toyota olasz pilótája, Jarno Trulli követett.

 

Kép Rosberg hozta, amit vártunk tőle, és az élre repítette versenygépét a Török Nagydíj pénteki első edzésén, mellyel tízre növelte edzéselsőségeinek számát az idei évben.

A német versenyző az utolsó pillanatban megfutott gyorskörével happolta el az első helyet az addig magabiztosan vezető Hamiltontól, akinek így be kellett érnie a második pozícióval.

Mivel a burkolat nagyon piszkos volt a kezdés pillanatiban, az első fél órában – a bemelegítő körökön kívül – senki nem gördült pályára.

Az első gyorsköröket követően Hamilton állt az élre 1:33.992-es idejével, ami még messze volt attól, amit ideális körülmények között futni lehet a török ringen.

A McLaren brit versenyzője bizonyította is mindezt, hiszen folyamatosan javított időeredményén, és az első kanyarban történt kisebb kicsúszása után, következő gyorskörén 1:32.205-öt ment.

A többiek is küszködtek az autók pályán tartásával a puklis, még csúszós aszfalton, így nem meglepő módon, számos kicsúszást láthattunk, ám mindenki gond nélkül tovább tudta folytatni a körözést.

A monacói botlás után, Jarno Trulli bizonyította, hogy igenis számolni kell a Toyotával, és az edzés felénél járva átvette a vezetést. Az olasz pilóta viszont nem örülhetett sokáig, mert nem sokkal később Kazuki Nakajima megelőzte, és az élre állt a Williamsszel.

A japán versenyző körülbelül öt percig birtokolta az első pozíciót, amit Felipe Massa vett át tőle a Ferrarival. A háromszoros török futamgyőztest először Sebastian Vettel, majd pedig ismét Hamilton váltotta az élen.

Húsz perccel a vége előtt, Massa ismét harcba szállt az első pozícióért, azonban az első kanyart szélesen vette, és ráhajtott a rázókövön lévő, felszakadt műfűre, mellyel tele lett piszokkal a pálya, így az edzést néhány percre piros zászlóval megállították.

A néhány perces közjáték után Hamilton ismét nekidurálta magát, és 1:29.263-as idejével felugrott az élre, és már úgy tűnt, nem lesz ellenfele, mikor az idei év edzésmenője, Nico Rosberg három tizeddel megelőzte utolsó mért körén.

Trulli a harmadik helyre hozta be a Toyotát, akit Vettel, Massa, és Nakajima követett az első hatban. Kimi Raikkönen, Fernando Alonso, Rubens Barrichello, és HeikkiKovalainen zárta az első tíz sorát, míg a listavezető Jenson Button a 11. lett.

 

 

 Török Nagydíj, első szabadedzés:

 1.  Rosberg      Williams-Toyota       1:28.952           24
 2.  Hamilton     McLaren-Mercedes      1:29.263  + 0.311  23
 3.  Trulli       Toyota                1:29.271  + 0.319  26
 4.  Vettel       Red Bull-Renault      1:29.337  + 0.385  17
 5.  Massa        Ferrari               1:29.342  + 0.390  22
 6.  Nakajima     Williams-Toyota       1:29.371  + 0.419  21
 7.  Raikkonen    Ferrari               1:29.398  + 0.446  24
 8.  Alonso       Renault               1:29.422  + 0.470  24
 9.  Barrichello  Brawn-Mercedes        1:29.525  + 0.573  24
10.  Kovalainen   McLaren-Mercedes      1:29.590  + 0.638  19
11.  Button       Brawn-Mercedes        1:29.747  + 0.795  20
12.  Sutil        Force India-Mercedes  1:29.864  + 0.912  21
13.  Glock        Toyota                1:29.934  + 0.982  25
14.  Piquet       Renault               1:30.132  + 1.180  18
15.  Webber       Red Bull-Renault      1:30.176  + 1.224  21
16.  Kubica       BMW-Sauber            1:30.645  + 1.693  22
17.  Heidfeld     BMW-Sauber            1:30.689  + 1.737  19
18.  Fisichella   Force India-Mercedes  1:30.729  + 1.777  22
19.  Bourdais     Toro Rosso-Ferrari    1:30.838  + 1.886  24
20.  Buemi        Toro Rosso-Ferrari    1:30.944  + 1.992  25

 

/Forrás: f1világ/

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.