Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Hungaroring

A pálya hossza: 4.381 m

Körök száma: 70

Versenytáv: 306.663 m

Kép

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nagyobb térképre váltás

 

Magyar Nagydíj - összefoglaló

 

 

Verseny: Hamilton fölényesen nyerte a Magyar Nagydíjat

 

Lewis Hamilton magabiztos vezetést bemutatva, idei első győzelmét aratta a Hungaroringen, ahol a bajnoki esélyesek sehol sem voltak. A McLaren brit pilótája mögött a másik világbajnok, Kimi Raikkönen futott be a második helyen, a Red Bull ausztrálja, Mark Webber előtt.

 

Kép Hamilton szinte a semmiből ugrott az élre, hiszen csapata borzalmasan kezdte az idei évet, és az elmúlt futamon bemutatott újításoktól senki nem várt ekkora sikert.

A világbajnoki címvédő idén először állhatott a dobogóra, és annak legmagasabb fokára, míg a mögötte befutó Raikkönen is csapata idei legjobb eredményét szerezte meg, miközben csapattársát, Felipe Massát altatják tegnapi balesete után.

Webber a harmadik helyre hozta be a Red Bullt, mellyel felugrott a világbajnokság második helyére, ám lemaradása így is tetemes a listavezető Jenson Buttonnal szemben, aki csak a két pontot érő hetedik helyig jutott.

A bajnoki címért harcban álló Sebastian Vettel már a verseny első felében kiesett, ugyanis autójának bal első felfüggesztése megsérült a rajt utáni első kanyarban, mikor összeért Raikkönen Ferrarijával.

A pole pozícióból, ultrakönnyű autóval induló Fernando Alonso kiválóan kapta el a rajtot, esélyt sem adva a többieknek az előzésre. A Renault kétszeres világbajnoka mögött azonban hatalmas volt a tülekedés.

Ahogy arra számítani is lehetett, a hibrid rendszerrel szerelt autók fantasztikusan rajtoltak, a negyedik és hetedik helyről induló Hamilton és Raikkönen az első kanyarban már az első két sorból induló Red Bull duójával harcolt.

Webber jól helyezkedett, másodikként jött ki az első kanyarból, ám csapattársa, Vettel csúnyán visszaesett, egészen a hetedik helyig csúszott vissza, miután a kanyar kijárati ívén összeért Raikkönennel, és megcsúszott.

Alonso folyamatosan növelte előnyét a könnyű autóval, ám Hamilton a célegyenes végén a KERS segítségével elment Webber mellett és körökön belül megérkezett egykori csapattársára, aki – vélhetően gumiproblémák miatt – már a tizenegyedik körben kiállt a boxba.

A Renault spanyol versenyzője megkapta az új gumikat, azonban jobb első abroncsát nem rögzítették rendesen, amit Alonso azonnal észre is vett, majd teljesen lelassított, elengedte maga mellett a teljes mezőnyt, amit jól tett, ugyanis nem sokkal később le is repült a kereke.

A világbajnok ugyan visszatért még egy új jobb első gumiért, ám egy körrel később beállt a garázsba, és feladta a futamot, pedig három kiállásos stratégiájával jó esélye lett volna arra, hogy értékes pontokat szerezzen csapatának.

Alonso kiesése, és a kiállások első köre után Hamilton magabiztosan vezetett, több mint öt másodperccel volt Raikkönen előtt, aki a boxban elment Webber mellett, ugyanis a Red Bull elrontotta az ausztrál kiállását.

Időközben az energiaital-gyárosok másik versenyzője, Vettel feladni kényszerült a küzdelmet, első kerékfelfüggesztése még az első kanyarban történt ütközés következtében megsérülhetett, bár autójának hátulja érdekesen füstölt.

Webbert keményen támadta a negyedik helyen autózó Heikki Kovalainen, akit Nico Rosberg követett a Williamsszel. A pontszerzők sorát a Toyota duója, a nehéz autóval induló Timo Glock és Jarno Tulli, illetve a bajnokság éllovasa, Jenson Button zárt, aki folyamatosan autójára panaszkodott a csapatrádión – ez volt a sorrend a verseny felénél.

A sorrend csak minimálisan változott a futam második felében. Hamilton fantasztikus tempót diktálva, simán megnyerte a Magyar Nagydíjat, és az idei évben nem csak hogy először állhatott fel a dobogóra, azonnal annak legfelső fokán ünnepelhetett, megérdemelten.

A második helyen Raikkönen futott be, 10 másodperces hátrányban, akire az utolsó körökben megérkezett Webber, de már esélye sem volt az előzésre. Nico Rosberg bízott abban, hogy felállhat a dobogóra, ám végül be kellett érnie a negyedik pozícióval.

A McLaren másik pilótája, Kovalainen az ötödik lett, míg a pontszerzők sorát Glock, Button, és Trulli zárta.

Button előnye csak minimálisan csökkent a pontversenyben, ugyanis legközelebbi riválisa, Vettel kiesett. Webber ezzel feljött a második helyre a bajnokságban, ám lemaradása igen tetemes, 18.5 pont a brit listavezetővel szemben.

A sporttörténelmet író Jaime Alguersuari hibátlanul teljesítette élete első forma-1-es futamát, és megelőzve csapattársát, Sebastien Buemit – aki a második kanyarban megpördült és időt fesztett – a 15. helyen fejezte be a küzdelmet.

Magyar Nagydíj, verseny:

 1.  Hamilton      McLaren-Mercedes      (B)  1h38:23.876
 2.  Raikkonen     Ferrari               (B)  +    11.529
 3.  Webber        Red Bull-Renault      (B)  +    16.886
 4.  Rosberg       Williams-Toyota       (B)  +    26.967
 5.  Kovalainen    McLaren-Mercedes      (B)  +    34.392
 6.  Glock         Toyota                (B)  +    35.237
 7.  Button        Brawn-Mercedes        (B)  +    55.088
 8.  Trulli        Toyota                (B)  +  1:08.172
 9.  Nakajima      Williams-Toyota       (B)  +  1:08.774
10.  Barrichello   Brawn-Mercedes        (B)  +  1:09.256
11.  Heidfeld      BMW Sauber            (B)  +  1:10.612
12.  Piquet        Renault               (B)  +  1:11.512
13.  Kubica        BMW Sauber            (B)  +  1:14.046
14.  Fisichella    Force India-Mercedes  (B)  +     1 kör
15.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari    (B)  +     1 kör
16.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari    (B)  +     1 kör

Leggyorsabb kör: Webber, 1:21.931

Kiesők:

Vettel        Red Bull-Renault      (B)    30
Alonso        Renault               (B)    16
Sutil         Force India-Mercedes  (B)    2
Massa         Ferrari               (B)    1

Kvalifikáció: Alonso nyerte a kaotikus időmérőt a Hungaroringen

 

Fernando Alonso végzett az élen az időmérőn, így ő indulhat az élről a Magyar Nagydíjon. A Renault kétszeres világbajnoka mögött a Red Bull duója, Vettel és Webber végzett, ám mindenki Massa balesetével, és az időmérő rendszer összeomlásával volt elfoglalva.

 

Kép A péntekihez képest egy kicsivel hűvösebb, felhős idő fogadta a mezőnyt a szezon tizedik állomásának helyet adó Magyar Nagydíj szombat délutáni időmérő edzésén, ahol a levegő hőmérséklete 23, az aszfalté pedig 41 Celsius fok volt a kezdés pillanatában.

Első etap

Az első húsz perces etap hihetetlen izgalmakat tartogatott, az utolsó pillanatig nem lehetett tudni, ki jut tovább, és kinek kell búcsúznia, amit az is bizonyít, hogy a továbbjutók kivétel nélkül egy másodpercen belüli időket futottak.

A leggyorsabbnak a Williams német versenyzője, Nico Rosberg bizonyult, aki 1:20.793-as idejével a hétvége addigi legjobb eredményét érte el. Mögötte a McLaren brit világbajnoka, Lewis Hamilton sorakozott fel, akit a Red Bull duója, Mark Webber és Sebastian Vettel követett.

A Renault-k is jól mentek, Nelsinho Piquet összekapta magát, és egy hellyel megelőzve csapattársát, Fernando Alonsót, az ötödik helyen jutott tovább. A világbajnokság éllovasa, Jenson Button a tizedik helyre hozta be versenyautóját, míg a McLaren finn pilótája, Heikki Kovalainen igen nagy veszélyben volt a végén, mert utolsóként jutott tovább a második etapba.

Bár a délelőtti szabadedzésen remekeltek, a BMW Sauber versenyzői nem lehettek boldogok, ugyanis mindketten már az első húsz perc után kiestek, ahogy a Force India duója is, illetve az újonc, Jaime Alguersuari, aki vélhetően egy technikai probléma miatt, leparkolta autóját a pálya szélére.

Az első etap végén a következő versenyzők búcsúztak: Nick Heidfeld (BMW Sauber), Giancarlo Fisichella (Force India), Adrian Sutil (Force India), Robert Kubica (BMW Sauber), és Jaime Alguersuari (Toro Rosso).

Második etap

A második tizenöt perces etapot Webber nyerte, aki 1:20.358-as idejével egy teljes tizedet adott az őt követő Hamiltonnak, akit a harmadik helyen Kazuki Nakajima követett a Williamsszel, a Red Bull másik versenyzője, Vettel előtt.

A Renault-t csak Alonso képviselheti a harmadik etapban, ugyanis Piquet utolsóként kiesett, mellyel komoly veszélybe került versenyzői ülése. A Brawnnál sem volt túl nagy az öröm, ugyanis csak Button jutott tovább, Rubens Barrichello egy 13. hellyel búcsúzott.

A Toyota még ennél is rosszabbul járt, mindkét versenyzője kiesett a második etapban, pedig mind Jarno Trulli, mind Timo Glock bízott abban, hogy bekerülhet az első tízbe a mai időmérő edzésen.

A McLaren, a Williams, és a Ferrari azonban mindkét versenyzőjével bejutott a harmadik körbe, ám Felipe Massa nem lehetett ott az utolsó tíz perces etapban, ugyanis utolsó körén –egy alkatrész fejen találta – elvesztette autója felett az uralmát, és nyílegyenesen a gumifalba fúródott.

A brazil pilóta ki sem tudott szállni az autójából, a mentőalakulatok azonnal a helyszínre érkeztek, és Massát hordágyra tették, majd a pályán található orvosi központba szállították, ahonnan helikopterrel egy budapesti kórházba repítették.

A második etap végén a következő versenyzők búcsúztak: Sebastien Buemi (Toro Rosso), Jarno Trulli (Toyota), Rubens Barrichello (Brawn), Timo Glock (Toyota), és Nelsinho Piquet (Renault).

Harmadik etap

Az utolsó tíz perces etap Massa balesete miatt csak később vette kezdetét, miközben a pilóták és csapatvezetők egymást kérdezgették, mit tudnak a brazil állapotáról, és a média is a Ferrari versenyzőjével volt elfoglalva, nem meglepő módon.

Az edzés végül 25 perces késéssel megkezdődött, azonban igazából senki nem a pályán zajló eseményekre fókuszált, csak akkor kapta fel mindenki a fejét, és figyelt a körözésre, mikor az időmérő rendszer összeomlott, és senki nem tudta, ki hányadik helyen végzett.

Alonso egyesével mindenkihez odament, és feltette a kérdést: ’Te milyen időt mentél?’. A spanyol tudta, hogy ő 1:21.5-ös időt produkált, és ahogy egyre fogytak a versenyzők, úgy lehetett egyre biztosabb abban, hogy övé a pole.

Végül aztán hivatalosan is jött a megerősítés, Alonso 2006 után ismét az élről vághat neki a Magyar Nagydíjnak, a Red Bull párosa elől. A negyedik helyen a McLaren brit versenyzője, Hamilton végzett, akit Rosberg követett a Williamsszel.

A hatodik Kovalainen lett a másik McLarennel, míg az első tíz sorát, Raikkönen, Button, Nakajima, és a kórházba szállított Massa zárta.

Magyar Nagydíj, időmérő:

 1.  Alonso       Renault     1:21.313  1:20.826  1:21.569
 2.  Vettel       Red Bull    1:21.178  1:20.604  1:21.607
 3.  Webber       Red Bull    1:20.964  1:20.358  1:21.741
 4.  Hamilton     McLaren     1:20.842  1:20.465  1:21.839
 5.  Rosberg      Williams    1:20.793  1:20.862  1:21.890
 6.  Kovalainen   McLaren     1:21.659  1:20.807  1:22.095
 7.  Raikkonen    Ferrari     1:21.500  1:20.647  1:22.468
 8.  Button       Brawn       1:21.471  1:20.707  1:22.511
 9.  Nakajima     Williams    1:21.407  1:20.570  1:22.835
10.  Massa        Ferrari     1:21.420  1:20.823
11.  Buemi        Toro Rosso  1:21.571  1:21.002
12.  Trulli       Toyota      1:21.416  1:21.082
13.  Barrichello  Brawn       1:21.558  1:21.222
14.  Glock        Toyota      1:21.584  1:21.242
15.  Piquet       Renault     1:21.278  1:21.389
16.  Heidfeld     BMW-Sauber  1:21.738
17.  Fisichella   Force India 1:21.807
18.  Sutil        Force India 1:21.868
19.  Kubica       BMW-Sauber  1:21.901
20.  Alguersuari  Toro Rosso  1:22.359

 

3. szabadedzés: Hamilton diktálta a tempót az időmérő előtt

 

Lewis Hamilton az utolsó edzésen sem talált legyőzőre, így magabiztosan várhatja az időmérőt a Hungaroringen. A McLaren világbajnoka mögött a BMW Sauber német pilótája, Nick Heidfeld, és Nico Rosberg végzett a Williamsszel, míg Jenson Button az utolsók között jött be.

 

Kép A McLaren magabiztosan várhatja a délutáni időmérőt, ugyanis mindhárom szabadedzést az élen fejezte be a Hungaroringen, miután Lewis Hamilton állt az élre a szombat reggeli tréningen, ahol a tegnapinál egy kicsivel hűvösebb idő fogadta a versenyzőket.

A világbajnoki címvédő majd’ négy tizeddel múlta felül az őt követő Nick Heidfeldet, akit Nico Rosberg követett a Williamsszel. Heikki Kovalainen is jól ment, a finn a negyedik helyre hozta be a másik McLarent.

A bajnoki címért harcban állók csak hátrébb végeztek: Mark Webber és csapattársa, Sebastian Vettel éppen, hogy csak bekerült a top tízbe az utolsó két helyen, míg a Brawn duója, Rubens Barrichello és a listavezető Jenson Button csak a 13., illetve a 17. helyen végzett.

Hamilton azonban szárnyalt a reggeli edzésen, és ahányszor csak letaszították a képzeletbeli trónról, egy újabb gyorskörrel válaszolt.

A brit versenyző már korán az élre állt, ahol csapattársát váltotta. Később Sebastien Buemi (Toro Rosso), és Felipe Massa (Ferrari) tett egy rövid látogatást az élen, ám a címvédő nem sokat teketóriázott, azonnal kihajtott a pályára, és visszavette vezető pozícióját.

Rosberg egyre közelebb került a McLaren versenyzőjéhez, amire Hamilton tovább növelte előnyét, és bebiztosította első helyét.

Heidfeld az utolsó percekben felugrott a második helyre, miközben Kovalainennek minden esélye megvolt arra, hogy visszatérjen az első háromba, ám utolsó gyorskörének végét elrontotta, így be kellett érnie a negyedik pozícióval.

Buemi tartani tudta a tempót az élmenőkkel, a svájci az ötödik helyre hozta be a Toro Rossót. Újonc csapattársa, Jaime Alguersuari még a második helyen is tanyázott az edzés elején, ám végül visszacsúszott a 18. pozícióba, ugyanis már nem hajtott ki az utolsó percekre.

Timo Glock szinte az egész edzést a garázsban töltötte, mert első mért körén egy hidraulikus probléma lépett fel autójában. A német versenyző még vissza tudott térni a boxba, ahol a szerelőknek sikerült is megjavítaniuk az autóját, így az utolsó percekben még kihajtott a pályára, és végül a hatodik helyen végzett.

A Force India versenyzője, Adrian Sutil összetörte autóját. A német a nyolcas kanyart vétette el, aminek az lett az eredménye, hogy átnyargalva a kavicságyon, beleállt a gumifalba.

Magyar Nagydíj, harmadik szabadedzés:

 1. Hamilton      McLaren-Mercedes     1:21.009          19
 2. Heidfeld      BMW Sauber           1:21.408 + 0.399  23
 3. Rosberg       Williams-Toyota      1:21.509 + 0.500  21
 4. Kovalainen    McLaren-Mercedes     1:21.655 + 0.646  20
 5. Buemi         Toro Rosso-Ferrari   1:21.800 + 0.791  23
 6. Glock         Toyota               1:21.849 + 0.840  12
 7. Massa         Ferrari              1:21.911 + 0.902  19
 8. Nakajima      Williams-Toyota      1:21.935 + 0.926  19
 9. Webber        Red Bull-Renault     1:21.936 + 0.927  16
10. Vettel        Red Bull-Renault     1:21.971 + 0.962  21
11. Kubica        BMW Sauber           1:22.076 + 1.067  20
12. Trulli        Toyota               1:22.097 + 1.088  25
13. Barrichello   Brawn GP-Mercedes    1:22.101 + 1.092  22
14. Piquet        Renault              1:22.210 + 1.201  17
15. Raikkonen     Ferrari              1:22.270 + 1.261  20
16. Alonso        Renault              1:22.274 + 1.265  19
17. Button        Brawn GP-Mercedes    1:22.312 + 1.303  22
18. Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari   1:22.391 + 1.382  20
19. Fisichella    Force India-Mercedes 1:22.684 + 1.675  23
20. Sutil         Force India-Mercedes 1:23.231 + 2.222  16

 

2. szabadedzés: A McLaren duója állt az élre a Hungaroringen

 

 

Lewis Hamilton végzett az élen a Magyar Nagydíj második szabadedzésén, ahol szinte a teljes mezőny egy másodpercen belül volt. A McLaren világbajnokát csapattársa, az első edzés győztese, Heikki Kovalainen követte, a Williams német pilótája, Nico Rosberg előtt.

 

Kép Míg a délelőtti edzésen Heikki Kovalainen, addig a délutánin a McLaren másik versenyzője, Lewis Hamilton diktálta a tempót a mogyoródi aszfaltcsíkon, ahol lemásolva csapattársa délelőtti manőverét, az utolsó pillanatban vette át a vezetést.

A McLaren duója mögött Nico Rosberg végzett a Williamsszel, míg a bajnokság éllovasa, Jenson Button csak a 13. helyen landolt a hihetetlen szoros mezőnyben.

Az első húsz percben a kisebb csapatok versenyzői köröztek, és tisztították a burkolatot, majd a 25. percben Kovalainen 1:22.126-os idejével átvette a vezetést, és a következő egy órában az élen is maradt, egészen az utolsó pillanatig, mikor csapattárs az utolsó mért körén elé került, és megnyerte az edzést.

Rosberg szintén javított a tréning végén, ám nem sikerült Kovalainen elé kerülnie, így be kellett érnie a harmadik pozícióval.

A Williams német pilótáját az elmúlt verseny győztese, Mark Webber követte a negyedik helyen, ami annak tükrében, hogy az edzés végén egy hidraulikus probléma miatt már nem gördülhetett pályára, kiváló eredménynek mondható.

A Red Bull ausztrálját csapattársa, Sebastian Vettel követte a hatodik pozícióban, a Williams japánja, Kazuki Nakajima mögött. A hetedik helyen a Brawn színeiben versenyző Rubens Barrichello végzett, aki ezúttal gyorsabbnak bizonyult csapattársánál.

Jarno Trulli a nyolcadik lett, ám nem lehetett túl boldog, ugyanis csak limitált számú kört tudott teljesíteni, mert egy elektronikai meghibásodás miatt kénytelen volt a pálya szélére leparkolni autóját.

Az olasz pilóta az utolsó percekben csatlakozni tudott a többiekhez, miután megjavították a boxba visszaérkező autóját, ám javítani már nem tudott idején.

Felipe Massa számára sem volt egy leányálom a mai délutáni edzés. A Ferrari brazil pilótája többször is megpördült, és végül csak a 18. helyen végzett, egy másodperces lemaradásban a McLaren duójához képest.

A Toro Rosso újonca, Jaime Alguersuari ismét remekül szerepelt, nem hibázott a másfélórás edzésen, sikerült is javítania délelőtti legjobbján, ám még így sem tudott elmozdulni az utolsó pozícióból.

Magyar Nagydíj, második szabadedzés:

 1. Hamilton     McLaren-Mercedes      1:22.079           36
 2. Kovalainen   McLaren-Mercedes      1:22.126  + 0.047  36
 3. Rosberg      Williams-Toyota       1:22.154  + 0.075  47
 4. Webber       Red Bull-Renault      1:22.369  + 0.290  29
 5. Nakajima     Williams-Toyota       1:22.426  + 0.347  40
 6. Vettel       Red Bull-Renault      1:22.550  + 0.471  30
 7. Barrichello  Brawn-Mercedes        1:22.641  + 0.562  38
 8. Trulli       Toyota                1:22.663  + 0.584  28
 9. Heidfeld     BMW-Sauber            1:22.690  + 0.611  43
10. Glock        Toyota                1:22.751  + 0.672  45
11. Raikkonen    Ferrari               1:22.763  + 0.684  38
12. Alonso       Renault               1:22.793  + 0.714  37
13. Button       Brawn-Mercedes        1:22.806  + 0.727  42
14. Kubica       BMW-Sauber            1:22.870  + 0.791  36
15. Piquet       Renault               1:22.927  + 0.848  36
16. Sutil        Force India-Mercedes  1:22.978  + 0.899  28
17. Fisichella   Force India-Mercedes  1:23.029  + 0.950  39
18. Massa        Ferrari               1:23.156  + 1.077  32
19. Buemi        Toro Rosso-Ferrari    1:23.176  + 1.097  45
20. Alguersuari  Toro Rosso-Ferrari    1:23.942  + 1.863  40

 

 

1. szabadedzés: Kovalainen nyitott az élen a Hungaroringen

 

 

A McLaren pilótája, Heikki Kovalainen diktálta a tempót a Magyar Nagydíj pénteki első szabadedzésén, ahol az elmúlt két futam után meleg fogadta a mezőnyt. A tavalyi győztest a Williams német versenyzője, Nico Rosberg, és a bajnoki címvédő, Lewis Hamilton követte.

 

Kép Heikki Kovalainen utolsó gyorskörén megfutott 1:22.278-as idejével, amely 59 ezreddel volt jobb az addig élen álló Nico Rosberg legjobbjánál, megnyerte az első edzést a Hungaroringen.

A McLaren vezetése elégedett lehet, hiszen másik pilótája, Lewis Hamilton a harmadik helyen végzett, akit az elmúlt verseny győztese, az edzésen sokáig vezető Mark Webber követett a negyedik pozícióban a Red Bull Racinggel.

Egyáltalán nem meglepő módon, az edzés első fele csendes volt, egyedül a Toro Rosso pilótái rótták a köröket, különösen az újonc Jaime Alguersuari, aki végül alig lemaradva csapattársa, Sebastien Buemi mögött, az utolsó helyen landolt – de tempója egyáltalán nem volt rossz.

A nagyok csak az edzés második felében gördültek pályára. Webber sokáig az élen állt, ám hat perccel a vége előtt először Hamilton, majd pedig az edzésmenőnek számító Roebsrg – vélhetően kevés üzemanyaggal – megelőzte.

Hamilton jó úton haladt afelé, hogy következő gyorskörén visszavegye Rosbergtől az elvesztett első helyét, ám a második szektorban hibázott, így nem teljesítette mért körét. A Williams német versenyzője utolsó nekifutásra még megjavította legjobb idejét, de az nem volt elég ahhoz, hogy megtartsa vezető pozícióját.

Kovalainen ugyanis az utolsó utáni pillanatban megfutotta az edzés legjobb idejét, mellyel a középmezőnyből azonnal felugrott az élre.

Kazuki Nakajima is remekelt a Williamsszel, a japán pilóta az ötödik helyen végzett, akit Jarno Trulli (Toyota), a Ferrari duója, Kimi Raikkönen és Felipe Massa, Fernando Alonso (Renault), és a világbajnokság éllovasa, Jenson Button (Brawn) követett az első tízben.

A mezőny ismét hihetetlenül szoros volt, az első tizennégy versenyző mindössze egy másodpercen belül volt, és az elsőt, illetve az utolsót, alig két másodperc választotta csak el egymástól.

Magyar Nagydíj, első szabadedzés:

 1. Kovalainen   McLaren-Mercedes      1:22.278           21
 2. Rosberg      Williams-Toyota       1:22.337  + 0.059  27
 3. Hamilton     McLaren-Mercedes      1:22.554  + 0.276  20
 4. Webber       Red Bull-Renault      1:22.615  + 0.337  21
 5. Nakajima     Williams-Toyota       1:22.619  + 0.341  25
 6. Trulli       Toyota                1:22.705  + 0.427  17
 7. Raikkonen    Ferrari               1:22.796  + 0.518  23
 8. Massa        Ferrari               1:22.855  + 0.577  25
 9. Alonso       Renault               1:23.001  + 0.723  28
10. Button       Brawn-Mercedes        1:23.130  + 0.852  25
11. Kubica       BMW-Sauber            1:23.146  + 0.868  24
12. Heidfeld     BMW-Sauber            1:23.154  + 0.876  23
13. Barrichello  Brawn-Mercedes        1:23.209  + 0.931  24
14. Glock        Toyota                1:23.234  + 0.956  30
15. Vettel       Red Bull-Renault      1:23.283  + 1.005  25
16. Fisichella   Force India-Mercedes  1:23.484  + 1.206  20
17. Piquet       Renault               1:23.678  + 1.400  22
18. Sutil        Force India-Mercedes  1:23.845  + 1.567  18
19. Buemi        Toro Rosso-Ferrari    1:23.998  + 1.720  37
20. Alguersuari  Toro Rosso-Ferrari    1:24.228  + 1.950  42

 

  /Forrás: f1világ/

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.