Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Alternatív KERS ötletek a Ferraritól

2009.01.29

Kép A svájci Motorsport Aktuell számolt be arról, hogy a Ferrari mérnökei egy olyan rendszeren is dolgoztak, ahol a KERS akkumulátorait a versenygép orrában helyezték el. A megoldásnak köszönhetően javult volna az idén nagy fejtörést okozó súlyelosztási probléma, ám az elképzelés rendkívül veszélyesnek bizonyult, hiszen a magasfeszültségű kábeleket a pilótafülkén keresztül kellett volna elvezetni az autó elejéig.

A maranellóiak köztudottan heves ellenzői a 2009-től engedélyezett rendszernek, ennek ellenére rengeteg pénz öltek bele a fejlesztésekbe. A maranellóiak az előzővel együtt összesen háromféle KERS megoldáson dolgoznak, hiszen eredetileg a Magneti Marelli fejlesztette a rendszert a csapatnak, ám azzal problémák merültek fel, nemrégiben pedig a saját építésű változatot tesztelték, de az egyelőre teljesítményben nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

Több csapat jelezte már egyébként azt, hogy még nem döntött arról, hogy vajon már a szezonnyitón is beveti-e az eszközt, de vannak olyanok is, akik biztosan tudják, hogy Melbourne-ben nem használják a KERS-t.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.